Pages

apa khabar semueee....

halluuuu....ape khabar semuee....lama da aku x tulis blog ni..rindu la..manyak bzy ma...skrg da msuk semester baru siyh..da jadi super senior doe..expectation dr org pun tinggi jgak..
        sem ni sgat best(aku ase r)sbb belajar sal mental health..seronok sgat2 bab nanti dapat masuk wad sakit mental..keje kat situ banyak mambantu hidop kite nt.
   first,kite akan balajar cara nak handle stress.korang akan tau crite sal patient n camane die dapat stress n depressed.dari situ korang akan belajar camane nak jauhkan unnecessary stress.korang jgak akan belajar care2 nak bunuh diri(aku x promote korang bunuh diri tau!!).ade yg dapat bunuh diri dari sudu plastik je..pelik kan??ade yg dpat bunuh diri dr ubat stepler tuh,dari palstik la.die kumpul plastik n sambung2 then gantung diri..law korang tensyen pon ley hilangkan tensyen sbb ade yg jenis manic(terlebih gembira)akan wat korang gelak.
   aku cte ni dr pengalaman tutor aku..die sgatlah kelakar n aku xpnah tdo lg lam kelas die (stkat ni la) hehehehe...mmg best gler r die bg lecture.


    jadi super senior ni pon best gak..kami kene standby if hospital x ckup staf..cthnye if ade malapetaka ke,rusuhan ke kami kene standby huhu..waah..da macam stafnurse dah hehhe...
      ok..nanti kite story2 lg ea..daa