Pages

xde keje cari keje


sy la si misi kenot!

nama aku zanariah..geng aku pggil aku naa..saje suke org pggil cik sbb i anak dara & single lg haaha...(poyo giler baban aku ni)
suke baca blog org..aku saje je ni try wat blog..x salah an nak try something new..
skrg aku 2nd year diploma nursing..syokk wei...ingat nurse keje cuci pampers je ke??kami jaga pesakit 24/7 taw..ingat dokter je ke ble selamatkan pesakit..nurse pon boleh jugak wekkk..jgn pndang rendah pada nurse taw..law x nt masuk spital aku cucuk jarum PLG BESAR hahaha....
plg best bile aku tgok patient blk (bukan halau patient ekk)..sbb da sihat sbb tu aku suke..skrg ni aku ngah posting..wad mane??tetttt...ane ley kssi taw ma...hehehe..tgguuuu....
aku anak bongsu dari 8 siblings..ape aku nak aku mtak..hahah terbaek..best taw..
aku akan terus story cte kat korang ea..skrg nak out jap..bye2..